You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits
♥ Only One In My Heart ♥ Aku Bahagia Disampingmu baby ♥
19 March 2012 | 06:54 | 0 comments

Awak ;? saya tkpernah sedar sejak bila saya mula sayangkan awak . Perasaan tu wujud tanpa saya sedari , saya jadi rindu untuk tengok senyuman awak , untuk dengar suara awak . Awak ;? salahkan saya mencintai awak dalam diam ;?? Saya dah cuba untuk hindari perasaan ini , tapi semakin saya hindari makin ia bercambah . Awak selalu ada disisi saya setiap kali saya memerlukan awak . Kata - kata awak selalu jadi perangsang setiap kali saya tersungkur .
 
( AWAK SAYA SAYANGKAN AWAK ) 

-When you see the sunshine , That is me smiling at you
-When you hear a bird chirping , That is me singing softly in your ear
-If the clouds shoulds release a few rain drops , Those are my tears because I MISS YOU SO 
-And when you feel the wind blow , That is my sweet breath whispering I LOVE YOU


1
hari tu  , Ex awak yang dulu muncul & melamar awak . Then awak tanya pendapat saya tapi saya diam je ;(  Pastu awak cakap , awak kenapa diam je ;? cakaplah sesuatu , kalaulah saya ada kekuatan saya tak nak dia , saya just nak SETIA kat awak je . Tapi saya takut , awak pun diam je lepas tu , Awak cuma cakap " Lepas ni mesti kita tak boleh rapat macam sebelum ni kan ? " Saya pura - pura tak dengar tapi dalam hati saya dah menangis awak :'( Lepas tu saya tunduk je , saya tak sanggup melihat wajah awak lagi ! Hari itu , kita saling meluah rasa yang terbuku di hati . . .  Kemudian awak cakap , awak dah sayangg seseorang . So , saya senyum je   . . Dalam hati hanya tuhan yang tahu betapa hancurnya hati saya , Saya ucapkan TAHNIAH pada awakk , Akhirnya awak dah temui cinta awak . Siapa gadis bertuah tu awak ;? ? " Gadis bertuah tu dah nak dimiliki oleh orang lain , Saya tak sempatt berterus - terang yang saya cintakan dia " Saya tanya pada awakk " siapa gadis tu awak ;? nak saya tolong cakapkan pada dia ;?"  Kemudian awak cakap " SAYA DAH LAMA SAYANGKAN AWAK  " Betul ke apa yang saya dengar semua ni awak ;? Saya pungg sayangkan awak , dan kini saya sangat BAHAGIA di samping awak , Awak , SAYA SAYANGKAN AWAK